Jag är sämst.

Haha, ja det är precis vad jag är!
Max fick vila idag också, men det va inte tanken..

Läste i LT (länstidningen) idag att Jober Max hade någon sorts kvällsöppen rea med en massa erbjudanden.
Bla. dunvästar för 100;- som tidigare hade kostat 600;- och en massa andra saker.
Dom öppnade halv 8 och jag slutar ju 7 så tänkte äh vafan jag åker dit och kollar trots att jag egentligen inte har några pengar, hittar jag något så får jag låna lite av några andra pengar :P

Sagt och gjort jag åkte dit, satt i bilen och väntade tills dom öppnade och gick in och kikade.
Va jätte mkt folk, typ kö in, och jag kollade på allt möjligt, provade en massa saker.
Hade några saker som jag tänkte köpa, men tog mitt förnuft till fånga och sa till mig själv att jag inte skulle köpa något bara för att det va billigt.
Inget satt väl superbra och hade väl inte köpt dom om det inte hade varit rea, och va världens kö.
Så nä la tillbaka allt och gick ut till bilen, kollade på klockan och såg att den va tjugo i 9, VA?
Haha, hur gick tiden så fort? Dessutom helt bortkastat eftersom jag inte köpte nått...

Kom till stallet 9 och klockan hade blivit halv 10 när jag hade fixat klart allt och kände att nä, klockan kommer säkert bli 11 innan jag kommer hem om jag tömkör (som jag hade tänkt, hade inga kläder idag heller, sämst!)
Så stackars Max fick vila idag med... :P

Nä jag är verkligen sämst!



Dagens kloka ordspråk: "Vill inte någon pussas så får man tvinga sig till en!" (Och nä jag hittade inte alls nyss på det ;P) Stackars Rox. (Det är hans mun och nos alltså..)

Haha, nä jag är störd... Och helt sjukt hungrig, så nu ska jag göra middag! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Smickrande bild! Snygg Petra

2011-11-11 @ 03:13:19
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: ja jag har också hört det, men var där igår och dom hade nosludd som såg lite tjockare ut, men visste inte om dom skulle gå runt, men får nog köpa dom och testa iallafall ^^

2011-11-11 @ 10:03:31
URL: http://sannaochfrank.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0