Geggamojja

Ännu en dag med regn och ostabilt väder=geggamojja!

Men även idag slutade det som tur va regna när jag kom till stallet :)
Så jag och Max red ut i ca 45 min i faktiskt helt okej väder om man tänker på hur resten av dagen har sett ut.
Började bli en massa ascool dimma när vi va ute med, det låg som ett vitt täcke över marken i skogen och över åkrarna, fint!

Dessvärre va det lerigare än va jag trodde ute, vi red en annan väg än vi brukar som tyvärr va jätte lerig och full med rötter och stenar.
Hoppade av och ledde honom med hjärtat i halsgropen för att Max skulle halka...

Lera och halka, INGE bra för hans senskada! Men tror det gick rätt bra ändå, svullnaden va lite större när vi kom tillbaka men inte så farligt, det va inte så han hade slitit upp skadan eller så.
Men gör absolut inte om det!

Nedan ett par skitkassa bilder på sötaste små kattungarna!
Olsson har återigen gjort det, klämt ut små söta underverk.
Och hon är så duktig så, men inte direkt överbeskyddande, hon ligger helt öppet mitt i stallet.
Gjorde hon även när hon födde ;) Även fast hon har ett eget krypin och en massa andra ställen.
Och man får pilla på dom utan att hon rör en min, söta Olsson <3



Om jag inte minns fel kom dom för typ en vecka sen eller nått, eller om det är lite mindre än det...?
Minns inte, söta är dom iaf! :) På första bilden är dom bara 3 stycken, den fjärde hade inte kommit än :P

Här är dom några dagar! Tror 4 :P



Som sagt skitkassa bilder, men bättre än inget! Man ser iaf lite hur söta dom är!
Dom är fyra stycken och alla har olika färg :)


Kommentarer
Postat av: Elin - PONNY.BLOGG.SE :D

sv om videoblogg; haha, jo rörigt är förnamnet xD Den var lite oseriös men jag tänkte att du kunde vara kul med något annat en en tråkigt text ;)

2011-05-17 @ 00:25:46
URL: http://ponny.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Aww :'D



sv: Åh tack! :D

2011-05-17 @ 17:08:36
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0