Sjuk

Hemma och är sjuk idag, känns riktigt konstigt faktiskt :P

Känns också lite surt att jag har försört min superstatistik med att bara ha varit hemma från jobbet sjuk 1 dag sen jag började där, ca 2 ½ år sedan!

Men jag börjar känna mig trött på att kämpa på och jobba trots att jag är sjuk, som jag brukar.
Så nu blir det till att vila upp sig.
Även om det känns jobbigt att jag inte får något betalt för hela den här dagen, är ändå några hundra, och med min fattiga ekonomi så gör det faktiskt rätt mkt en dag.
Men ska försöka att inte tänka på det, nu är det såhär, ibland är man faktiskt sjuk..

Nu börjar det närma sig, våren och sommaren! Längtar så jag spricker. Då ska jag och Max ut på en massa mysiga ridturer! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0