Utan dig skulle jag gå under

Usch, kan inte sluta tänka på min lilla köttbulle...

Har dessutom inte kunnat låta bli att plåga mig själv med en massa sorgliga filmer på youtube, legat och gråtit typ hela kvällen.

Vill bara åka ut till Max nu och kolla hur det är, men det kan ja ju inte direkt...

Är hemma och är sjuk imorgon med då jag inte mår någe bra, inte med det här heller som extra skit.
Så ställer klockan imorgon bitti och åker ut till min älskling, hoppas att det ser bättre ut.
Annars ringer jag vet på en gång! Är så himla orolig, hoppas hoppas att det inte är något allvarligt...




Utan dig skulle jag gå under, du är den enda som alltid funnits där, min bästa vän...
Utan dig vore jag ingenting, mitt liv skulle falla isär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0