Snart måndag igen då.

Hjärnan är inte så mkt piggare idag.. :P

Kunde inte somna igår och idag har jag haft stalltjänst vilket resulterade i typ 4 timmars sömn, dessutom va jag fortfarande bakis när jag somnade så va inte så pigg imorse..

Sen va det stallet från typ 7.00-13.30 med slit heeela tiden, blir mkt mockade osv. eftersom man har hand om alla ridskolehästarna. Kom hem däckade, sov i typ 2 timmar och sen iväg och hämta min bil som va kvar i Södertälje.
Äta sig lite pizza och sen tillbaka till stallet för att rida lite på plutten :)

Skönt iaf att vi slapp intaget av ridskolepållarna eftersom det va luciakröning i centrum och alla pållarna va med där :)

Helt ovärt inlägg egentligen jag vet, men förhoppningsvis blir det bättre snart!



Tycker att vädret får skärpa till sig!
Antingen får det tina upp eller så får det komma snö!
Stackars Max är som bambi på hal is nu när det har töat och sen frusit hela tiden.
Är glansis överallt typ och eftersom Max är barfota går han ju inte att brodda...
Fick sanda dom värsta ställerna ut till hans hage idag så han iaf kommer ut.

Nä usch för vinter överhuvudtaget, SOMMAR TACK!
(Eller iaf ingen is!)

Kommentarer
Postat av: Anna - tömkörning och shettisgos

Haha älskar när du går och lägger dig 1 timme innan jag går upp ;)



sv: Eller hur :D

Haha i grinden är det tusen trådar och runt hagen har vi en som är 20 cm över backen men den kryper han under. Han fick världens blixter och dunder stöt men det stoppade inte lille Bengan ;)

2011-12-12 @ 03:35:25
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0