Skutt skutt! :D

Haha, red barbacka i ridhuset idag (ovanligt va?), blev lite busridning om jag ska vara ärligt. :P

Va två andra där inne samtidigt, bla. stallchefen med en raggsocka (isis) som hon skulle hoppa ett mini kryss med.
Låg även en ensam liten bom på marken som jag "skuttade" över. (jaa, Max taggar till på en bom och suger tag i den och hoppar över som ett hinder! haha, han tycker det är kul buspojken :D)
Iaf så skuttade stallchefen och raggsockan över minikrysset och hon sa att ja men det är väl klart att Max kan skutta över det med! (Jag är sveriges mesigaste med hans gamla senskada..)
Sagt och gjort, vi skuttade över det en gång i varje varv! :D haha, va skitkul att "hoppa" :P
Det va alltså jätte pytte och när jag tänker efter så va det nog typ lika mkt belastning på frambenet som vid en bockning eller skutt över bom eller liknande, benet såg fint ut iaf! Va skitkul! :D haha, kul att man kan bli glad över något sådant litet... ;) Max tyckte också det va superskoj att skutta och flänga runt lite, han frustade som en galning och bockade lite <3


Apropå att skutta! :P haha, jag och Max för en massa år sedan när vi kom tvåa på KM :)
Jag är alltså under den rosa klutten, såg så sjukt mobbad ut... Och ignorera våran vackra klädsel tack! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som ett härligt pass :D Det är så kul att busa runt med sin ponny!

2011-12-04 @ 18:35:42
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0