NOOOO

Neeeeej!! :'(

Dagens I-landsproblem är att den här västen i minsta strl. xxs helt plötsligt va slutsåld! :(



Älskling hade inte köpt någon julklapp till mig när jag frågade och vi kom fram till att det är bättre att jag får välja själv vad jag vill ha! :P Snäll som han är så sa han att jag skulle få nått för 1500, som förövrigt är bra mkt mer än vad jag får från någon annan. Mina päron säger att jag är vuxen nu så får typ inge.. blä.

Iaf så hade jag nästan bestämt mig för västen ovan.

En Kingsland Murillo väst, som jag bara har hittat på ett ställe, tycker den lätt är den snyggaste!
Dock så kostar den 1900:- som är lite väl saftigt, men jag vill ha den! haha
Hade tänkt att lägga till lite själv, eller så sa älskling att om jag väntar en månad så kan han betala hela <3
Men iaf, så gick jag in idag och då va den slutsåld i xxs, panik!
Finns fortfarande i xs så vet inte om jag ska panikköpa den innan den också tar slut och chansa på att den passar... Men jag har känslan av att den kommer va alldeles förstor och det skulle suga.

Hur är det, är xxs=34 xs=36 osv? Någon som vet?
Jag är rätt liten, 167 cm, väger 52-53 kg och typ liten byst. Skulle jag drunkna i xs?

buhuu, typiskt min tur att saker tar slut :(

Annars funderar jag på Classic västen, men den är inte alls lika snygg...


Den vändbara röd/blåa västen Fenn är också snygg, men den har ingen luva som jag vill ha.

Eller om jag helt enkelt shoppar loss en massa andra saker, finns massor jag vill ha.
Men jag skulle verkligen behöva en ny väst...

Suck, verkligen I-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Liza

den översta västen är verkligen to die for !! tyvärr har jag ingen koll på det där med storlekarna. hoppas att du hittar en som passar !

älskar din nya header btw :D



sv: ja ibland är de verkligen supercharmiga, haha ^^

2011-12-18 @ 09:47:22
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Anna

kingsland är ju ganska stora i storlekarna så xs blir kanske lite stort



sv:så jäkla typiskt att han skulle ta sönder det när det har pissregnat i en vecka i sträck:( man han får klara sig i dubbla täcken till efter jul

2011-12-18 @ 11:06:48
URL: http://annashastliv.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Tack så mycket! ^_^

2011-12-18 @ 13:09:02
URL: http://svartogul.blogg.se/
Postat av: Ronja & Juppi

SV: Tack :D Nix har bara haft han i 4 månader ;) va lik max e juppi på bilden i headern :D söööt! :P<3

2011-12-18 @ 14:15:57
URL: http://fjordidenise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0