Det går bra nu!

Inte..

Kan man ha mer otur?

Här beställer man ett nytt vintertäcke i slutet av SEPTEMBER för att vara ute i god tid.
Det visar sig vara slut, ska komma in i mitten av Okt.
Sen blir det den ena förseningen efter den andra, men eftersom jag redan hade betalat och det ännu inte va vinter så behövde ja ju det inte på en gång.

Började sen känna mig lite småstressad att hinna få det då han inte har något tjockt vintertäcke med hals som passar för tillfället.
Den 28 november så ankom äntligen fartyget med täckena till hamnen i Göteborg, sen skulle dom bara skickas ut till butikerna...

Men jo, förutom att just den butiken jag hade beställt ifrån fick en underleverans av just små storlekar!
Visar sig nu att det inte finns nått kvar i Max storlek i det svenska lagret, och dom skulle kolla i det engelska.
Tror inte att det finns men har inte hört nått än...

Blev erbjuden ett "sämre" Shires täcke som dessutom va lila, men nej tack.

Det sjuka är att det finns i hans storlek i andra butiker, så vad är oddsen att just den här butiken inte får nått?
Min vanliga tur...



Vet inte om jag ska betsälla ett likadant täcke från en annan butik som har dom inne eller köpa något annat...
*suck* Vafan nu är det ju vinter, dock inte så kallt än men det kan bli närsomhelst!
Såhär går det alltså när man för en gångs skull försöker vara ute i god tid! Trött man blir..

Kommentarer
Postat av: Anna - tömkörning och shettisgos

Vilken fin design :D



Kan du inte maila företaget och se om du kan få pengarna tillbaka?

2011-12-21 @ 10:27:55
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Ronja & Juppi

SV: Jaaa Super söt :D<3

2011-12-21 @ 18:02:57
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0