blä

Ligger här i soffan och mår lite sådär.. va ute med jobbet igår och det blidde några öl :)

Jag är sämst som inte har skrivit på ett tag igen, men känner mig otaggad till det mesta för tillfället.
Är nog mörkret..

Men ska försöka ta tag i skrivandet igen, dock så har jag svårt för att komma på något vettigt att skriva.
Känns så trist att bara skriva varje dag "idag red jag i ridhuset" "idag tömkörde jag i ridhuset" osv.
Och hjärnan ligger lite i viloläge.. men ska göra mitt bästa!

JAG VILL HA VÅÅÅR!!


Kommentarer
Postat av: Noomie

Jaa, verkligen synd! :(

Yeei, då kommer det förhoppningsvis en vinterdesign här då förr eller senare ;'D

Jaha, extrapris ^^, Tror du dom har det fortfarande? Jag kanske ska kolla deras hemsida, om dom har någon? :P

2011-12-10 @ 19:08:58
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0