Sova

Är nog dags att krypa ner bredvid älskling nu...

Har varit hemma och varit dunderförkyld hela veckan, och äntligen nu på kvällen så börjar det kännas bättre!
Men är nog hemma imorgon med, känner mig fortfarande inte så bra så att jag orkar med att springa i trappor och släpa och bära massa tunga lådor och säckar på jobbet.. Lixom okej om man jobbade på ett kontor och satt på röven hela dagarna men så är alltså inte fallet när man jobbar på posten ;P

Nä, är bättre att vara hemma imorgon med så jag verkligen blir frisk nu, har gått runt med en halvförkylning eller va det nu har varit i flera veckor och sen bara pang bom i lördags så bröt skiten ut..

Om jag har tur slipper jag vara sjuk den här helgen iaf och orkar göra allt det som behövs och jag vill! ;)

Juste, har köpt en ny förbygel till Max också, glömde ta bild på den men ska försöka komma ihåg att göra det imorgon :)

Nu, gonatt!


Dags att stänga ögonen och sussa....



Åååh, precis när jag skulle klicka på spara så hörde jag en massa marsvinsskrik som bröt ut, har glömt bort att ge alla smådjuren mat... Det är tur att dom påminner mig ibland med att skrika att dom är hungriga ;)
Får se vad jag kan hitta och slänga in till dom lite snabbt så jag kan krypa ner i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0