Sova time

Dax att väcka älskling som sover i soffan och se till så han förflyttar sig till sängen nu tror jag.
Någon va liiite full när han kom hem, varit i Sthlm på 30-års fest så det är ju som det ska :)
Men han va trött och slocknade på en gång typ, som vanligt iofs, haha :P

Imorgon måste jag upp vi typ halv 9, pappa ska hämta min bil då, ingen annan som har dragkrok förutom jag.
Sen ska han hämta släp + lasta skräp från min farbror som är snäll och lånar ut sitt släp.
Efter det lassa på vårat skräp, bla. en gammal typ "paviljong" som förra ägaren hade haft som altan typ då det inte finns något tak över trädäcket på baksidan.
Den ska vi slänga och sen och sen åka och köpa virke och material till ett altantak! :D

Asnice! Så man kan sitta ute och mysa på altanen nu när det snart är sommar.

Så alltså hög tid att sova, kommer inte få mer än 6 timmars sömn ändå, men men så det är..
En schysst altan får vi förhoppningsvis i slutändan iaf! :)


Två fina små "raggsockor" :) Sokki och Samur, Max hagkompisar när han inte står i sjukhage..

Sokki måste vara världens snällaste häst, gammal ridskolehäst som nu är pensionär. Stod på ridskolan redan när jag började, måste vara typ 15 år sedan! Sötnosen :) (Har Max inackorderad i privatdelen på ett stall som också har ridskola där jag började när jag va typ 7 år ;) haha, så jag har hållit till på samma ställe väldigt länge om man säger så.. )

Nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Visst är det snyggt! Men jag vet inte vart det finns :( Buhu..

2011-04-30 @ 09:57:07
URL: http://linneago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0