Pojkarna har dragkamp :)


Juste! Kom på att jag laddade upp ett klipp på när pojkarna har dragkamp som jag glömde lägga upp.
Haha, dom är så fula <3

Och när jag säger åt Rox lite att han inte får ta leksaken ser det ut som jag typ attackerar honom eller nått.
Men det blev så med kameran bara, jag petade inte ens på honom utan sa bara till lite, även om det kanske va lite onödigt överhuvudtaget med en korrigering på en gång eftersom han nog inte hajade att han inte fick ta den igen. Men jag skyller på mitt morgonhumör och att det är lätt att vara efterklok, tänkte nog inte ens på det. Är nog bra att se på filmer och sånt ibland så man ser sånt, det tänker man ju ofta inte på annars kanske.
Men såg iaf på filmen att det ser ut som jag typ flyger på honom men så är alltså inte fallet, ville bara klargöra det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0