Nya kotskydd

Behöver köpa nya kotskydd till Max, men kan som vanligt inte bestämma mig.. :P

Vet inte om jag ska köpa ett par billiga eftersom jag egentligen behöver lägga pengarna på annat den här månaden.
Hundarna behöver fästinggrejs, behöver pengar till Max vet. räkning osv..
Pengarna går alltid åt ändå ;)

Det lutar åt att han får klara sig med ett par fula tills ekonomin ser lite bättre ut...

Frågan är bara vilka?


Eskadron skydden är ju en klassiker, men tror nog att det får bli ett par ännu billigare, känns inte prioriterat med ett par annat än funktionsdugliga skydd för tillfället... Ibland önskar man att pengar växte på träd, då hade det inte blivit några av ovanstående, men nu gör dom ju inte det så...

Catago, billiga skydd som finns på Stigbygeln, så är bara att åka och köpa där, nära och bra..

Läderskydd från Jacson, ligger ute en massa nya från ett företag på Tradera nu, ett par svarta i strl. ponny skulle nog bli skit bra :) Men då måste man ju vänta på att dom ska komma också + frakt...

Hmm, dagens i-landsproblem, verkligen ;)

Eller om jag ska ta en sväng förbi Hööks? Glömde lägga in dom i bilden, dom har ju också såklart som verkar rätt bra, så himla trött på Hööks för tillfället bara.. Får se hur det blir, tanken är att fixa det idag eller i helgen!

Forfarande hemma och sjuk som sagt, men ska nog hoppa in i duschen.
Djuren skiter ju fullständigt i om man är sjuk ;) Hundarna håller på och river huset och skulle behöva springa av sig, och skulle behöva åka till stallet tidigare och hoppas på att stallpersonalen är kvar, glömde självklart att lämna utsläpp och intags pengar igår...

Kommentarer
Postat av: Emma

Catagos skydd är bra, iaf bakskydden! Framskydden har inte världens bästa kvalite på kardborren, men mina bakskydd har hållt jättelänge! :)

2011-04-29 @ 21:02:07
URL: http://emmaamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0