Nya förbygeln

Tog även en bild idag på Max nya förbygel som jag köpte i förrigår :)

Har ju varit hemma och varit sjuk, men den dagen va jag tvungen att åka in till Södertälje för att tanka bilen, är ju tvungen att ta mig till stallet fram och tillbaka varje dag.
Hade verkligen noll soppa kvar och va rädd att få soppatorsk på vägen dit :P
Sjäklart har vi en bensinmackar här där vi bor men tankar med mitt Jet-kort och får en räkning hem varje månad och någon sån har vi inte här.

Iaf, jag tankade och sen passade jag på att åka till Granngården för att kolla på nya kotskydd.
Blev inga såna då dom typ inte hade något, dåligt..

MEN, hittade en rea-låda som jag rotade lite i.
Har kollat lite på en ny snygg förbygel och va tror ni låg i lådan?
Joo, en förbygel, svart med silverspännen! :)
Inget märkvärdigt, men precis sån jag har letat efter typ, halva priset va det också...
Taget! ;)

Ville ha en helsvart med resår, enkel avtagbar martingal, och med silverspännen och så låg det EN sån där, kunde självklart inte låta den ligga kvar där ;)



Som sagt ingen värsting men jag är supernöjd! Och det är huvudsaken ;)
Kostade egentligen ca 500:-, men va halva priset så alltså ungefär 250:-, som hittat! :)

Max går ju inte att rida för tillfället, men förhoppningsvis ska han ju bli bra och då kommer han va snygg :) Va lite osäker på om den skulle vara för liten då det va ponny, men den gick att ställa om väldigt mkt så det lilla jag provade (utan sadel) verkar det som den blir perfa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0